BARE FUDGE

Idag köpte jag ett nytt nagellack, igen. Kunde inte bli trots att jag redan har typ alla färger som finns. Det här är en perfekt nude nyans. Inte för ljus, inte för mörk. Inte för blek, inte för brun. Svårt att sätta fingret på, men jag gillar det skarpt! Ett plus för den breda penseln som gör det väldigt lätt att få det jämnt utan ränder. Dessutom går det snabbt att måla eftersom penseln täcker nästan hela nageln.

Många av er känner nog till det sjukt hypade nagellacket 505 Particulière från Chanel. Det här är väldigt likt det men är ca. 200 kronor billigare! Det kallar jag kap!


Färgen heter BARE FUDGE och kommer från Isadora.

Det var lite svårt att få till en bra bild utan blixt som gjorde färgen rättvisa. Så ursäkta den konstiga bilden på mig med handen för munnen. Men det vara bara för att ljuset blev bäst på nagellacket då!




 

Kommentarer:

1 maja:

snyggt !!

2 Kim:

tack!:)

3 Anonym:

I vilken affär hittade du det? Jag har sökt ihärdigt utan reslutat, det är ju skitsnyggt!!

4 Kim:

tack! Det är köpt på Kicks! :) lycka till

Kommentera här: